sâmbătă, 16 octombrie 2010

Paul Wesley


Nume:Paweł Thomas Wasilewski
Data nasterii: 23 Iulie 1982
S-a nascut in New Jersey,parintii lui fiind originari din Polonia,are 3 surori Monika,Julia si Leah,vorbeste fluent limba poloneza deoarece a locuit pana la varsta de 16 ani in Polonia.
Din anul 2005 si-a schimbat numele in Paul Wesley,actorul a declarat ca majoritatea persoanelor ii rosteau gresit numele,acesta fiind prea lung.
Pasiunile lui sunt hocheiul pe gheata,snowboarding-ul,regia si scrisul.

A avut numeroase roluri, ca:  
24, 8 Simple Rules, American Dreams, Army Wives, Cane, Everwood, Guiding Light, Smallville, The O.C.,Wolf Lake,Fallen.
Si nu in ultimul rand personajul care l-a facut cunoscut Stefan Salvatore in seria The Vampire Diaries.

Un comentariu:

  1. Buna! Ma numesc Adina, am 12 ani si sunt din judetul Sibiu. De curand am aflat si eu de uimitorul serial "Vampire diaries" si am urmarit o parte din el.Paul, este uimitor.Dupa pararea mea 100% il intrece pe Robert Pattinson.Este un baiat uimitor, Paul, un nume excelent.As putea face rost de mai multe detalii despre el(cum ar fii adresa de e-mail sau locul unde sta)? Cu drag, Adina.

    RăspundețiȘtergere